Uçakta İkram Edilen Yiyecekler Nelerdir?

Selam,
Uçak biletlerinin ucuzlamasıyla birlikte hepimiz
sıklıkla uçak yolculuğu yapıyoruz.

Yolculuklar kısa sürse de yine de havaalanına gidiş ve orada bekleme süresi
sözkonusu olunca acıkıyoruz.

Havaalanında satılan yiyeceklerin fiyatlarının 
normalin üzerinde olduğu düşünülürse 
uçakta verilen yiyecekler önemli hale geliyor.

Şimdiye kadar benim ya da eşimin yolculuklarında
fotoğraf çekmeyi unutmadığımız menülerden
bir derleme yaptım.

Göz atmak isterseniz videosu burada






SEVGİYLE KALIN...






6 yorum:

  1. Yeni blogun hayırlı olsun .
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler ziyaretin için :)

      Sil
  2. son yazımı gördün müü. uçak yemekleri çok güzel ama yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Videolu derleme yapmanız hoşuma gitti. Bence bizimkinin ikramları iyi yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuz hayırlı olsun, ben de geldim :)
    Birçok hava yolunu kullandım bende sizin kadar olmasa da. Ülkemiz adına THY gerçekten çok iyi iş çıkartıyor. Uzun yol uçuşlarında yemek çeşitleri çok başarılı. Derlemeniz çok hoş olmuş, emeğinize sağlık.
    Bana da beklerim. Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...